
Policy
1. Afspraken & Annuleringen • Afspraken dienen minimaal 24 uur van tevoren te worden geannuleerd of verplaatst. Bij annulering of wijziging binnen 24 uur zijn wij helaas genoodzaakt het volledige bedrag van de behandeling in rekening te brengen. • Bij een no-show (niet komen opdagen zonder bericht) wordt eveneens het volledige bedrag gefactureerd. • Bij het maken van een afspraak wordt een aanbetaling van 35% van het totaalbedrag gevraagd. Deze wordt in mindering gebracht op het totaalbedrag van de behandeling. • De aanbetaling is niet restitueerbaar bij no-show of bij annulering/verplaatsing binnen 24 uur voor de afspraak. 2. Medische omstandigheden • Bij medische klachten of aandoeningen aan de nagels behoud ik het recht om de behandeling niet uit te voeren en verwijs ik u door naar uw huisarts. 3. Product van andere salons • Indien er nog product van een andere salon op de nagels zit, dient u dit bij het boeken aan te geven en de optie “product verwijderen” bij te boeken. 4. Garantie op behandeling • Er geldt een garantie van 1 week op nagelbehandelingen, uitsluitend indien het probleem aantoonbaar door mijn werk is veroorzaakt. • Deze garantie vervalt bij schade door stoten, breken, trekken of oneigenlijk gebruik van de nagels. • Problemen dienen binnen 7 dagen na de behandeling te worden gemeld. Binnen die termijn kan kosteloos een correctie worden aangeboden. 5. Leeftijdsgrens • Nagelbehandelingen worden uitsluitend uitgevoerd bij meiden van 15 jaar en ouder. 6. Intakeformulier bij wenkbrauw- of wimperbehandelingen • Voor brow- of lashbehandelingen dient een intakeformulier ingevuld en ondertekend te worden voorafgaand aan de behandeling. De behandeling kan pas doorgaan na ontvangst van dit formulier. 7. Betalingen & Transactiekosten • De aanbetaling wordt gedaan via een beveiligde betaalmethode (bijv. iDEAL via Mollie/Salonized). • Transactiekosten (ca. €0,32 – €0,43 per betaling) zijn voor rekening van de klant en komen bovenop het aanbetalingsbedrag of het totaalbedrag.